O definitie foarte întâlnită este: “Un brand este un nume, semn sau simbol folosit in identificarea produselor sau serviciilor unui producator si utilizate pentru a-l diferentia de competitie.”
Asta aşa, ca o introducere...de fapt vroiam să scot în evidenţă cel mai nou raport realizat de compania de cercetare de piaţă Millward Brown, citat de Brand Republic:
Top 10 branduri globale (valoarea brandului in milioane de dolari):
2. GE - 71.379
3. Microsoft - 70.887
4. Coca-Cola - 58.208
5. China Mobile - 57.225
6. IBM - 55.335
7. Apple - 55.206
8. McDonald's - 49.499
9. Nokia - 43.975
10. Marlboro - 37.324
În ceea ce priveşte ţărişoara noastră "branduită", conform unui studiu realizat de compania de cercetare Nielsen, brandurile în top, au fost, în ordine, Orange, urmat de rivalul Vodafone, Coca-Cola HBC, Petrom, Nokia, Microsoft, Rompetrol, ING Bank, Procter&Gamble şi BRD, a informat DailyBusiness.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu