Pleacă...


Era miercuri spre joi
Mă iubeai pân' la cer şi înapoi
Două nopţi mai târziu
Nu puteam să zbor sau să mai fiu...

Poza ta la minut
O scrisoare şi'atât, nimic mai mult
Scria negru pe alb
Adiooo! exclamat la final...

Pleacă! mâine o să-mi treacă
Ce dacă durerea a venit şi nu mai pleacă
Lasă-mă să mor de dor
Fericirea mea, la naiba! 
Pleacă!

Am rămas ca un orb
Nu te mai văd la mine-n viitor
Am rămas ca un mut
Nici n-am mai apucat să te sărut...

Pleacă! mâine o să-mi treacă
Ce dacă durerea a venit şi nu mai pleacă
Lasă-mă să mor de dor
Fericirea mea, la naiba! 

Lacrimi nu mai încap
Numai tu mi-ai dat lumea peste cap
În loc să ne iubim
Ne purtăm ca doi anonimi

1 comentarii:



DADOO spunea...

buna!
mersi de comment,si u ai un blog dragutz,fa ne o vizita intr o zi,merita sa vezi si studio ul...
Darius D|A|D|O|O

Trimiteți un comentariu