Încep să mă obişnuiesc cu "leapşa"

...Din motive obiective, şi anume că nu cunosc alţi participanţi la O.C. cu bloguri, imi pare sincer rău dar nu o pot da mai departe...

Dar dau cu plăcere cele 10 motive:

1. câştigarea experienţei practice

2. cunoaşterea adevăraţilor PR-işti (membrii juriului)

3. importanţa O.C. într-un CV...

4. dezvoltarea abilităţilor de a lucra în echipă (nu că nu le-aş avea)

5. echipa, în toată splendoarea ei (fetele mele minunate)

6. Capitala (ştiu că n-o să am timp de vizitat, dar pur şi simplu...)

7.  împlinirea unui vis care anul trecut nu a fost posibil

8. posibilitatea de a pierde din tracul meu (constructiv, normal)

9. trezirea de dimineaţă cu planuri pe fiecare zi şi cu multe multe idei...

10. zâmbetele din timpul şi de la sfârşitul O.C. 

0 comentarii:



Trimiteți un comentariu